انتخاب عطر برای کسی که همه چیز دارد

  • ۰۴ اسفند، ۱۳۹۶
  • 1277
انتخاب عطر برای کسی که همه چیز دارد

انتخاب عطر برای کسی که همه چیز دارد

هر کدام از ما ممکن است در این موقعیت قرار گرفته باشیم که برای یک نفر هدیه ای بخریم که ظاهرا او همه چیز دارد و حق انتخاب کمی داشته باشیم. این لحظه زمانی است که تصمیم می گیریم هدیه ای خاص برای فرد مورد نظر تهیه کنیم. هر چند نباید در این لحظه اضطراب داشته باشیم، ما تصمیم گرفتیم که این مقاله را بنویسیم تا به شما  دراین شرایط کمک کنیم و شما را در مسیر درست سوق دهیم.

موضوعاتی اساسی و مواردی که هر کس باید بداند:

چه جور هدیه ای باید به کسی بدهیم که چیزی نیاز ندارد ؟

وقتی می خواهیم هدیه ای را انتخاب کنیم معمولا اصلی ترین موضوعاتی که مد نظر میگیریم؛ سلیقه، لذت ها و ویژگی های شخص مورد نظر در لحظه می باشد. هرچند این ویژگی در این موقعیت به کار نمی آید. شخص مورد نظر نه تنها همه چیز هایی که لازم دارد و جزو آرزو هایش می باشد را در اختیار دارد بلکه چیز های غیر ضروری را نیز دارد. آن ها همچنین منابع مورد نیاز برای تهیه هر آنچه که بخواهند را در اختیار دارند. هر چند این به این معنا نیست که ما به آخر خط رسیده باشیم. در قالب هدیه های خاص و مهم که عشق، دوستی، حمایت و ... را از طرف هدیه دهنده نشان می دهد. هدیه های بسیار خاصی نیز وجود دارند که عطر از جمله آن ها می باشد.

عطر هدیه ای جهانی برای هر مناسبت

عطرها می توانند راه حلی برای تمام مشکلات ما در موضوع هدیه دادن باشند. به ما کمک می کنند که حس خوبی را در فرد ایجاد کنیم، قدردانی خود را نشان دهیم و فرد مورد نظر را خوشحال کنیم. واقعا اهمیت ندارد که اگر آن ها چند عطر داشته باشند. رایحه های مختلف احساسات، ویژگی ها و طبیعت مختلف را بروز می دهند. پس اگر در شرایطی بودید که قصد خرید هدیه ای برای شخصی را داشتید که آن شخص نیاز به هیچ چیزی نداشت (حداقل لوازمی که با پول تهیه می شوند)، باید بگوییم که اینگونه نیست. همه ما می دانیم که یک نفر نمی تواند همه ی رایحه ها از همه ی عطر ها را داشته باشد.

این ها ویژگی هایی هستند که شما باید در تهیه عطر در نظر بگیرید:

* از جدید ترین ورژن آن خرید کنید.

* عطری که حس اعتماد و خوشحالی را در فرد ایجاد کند و حس اعتماد به نفس و خودپسندی را در فرد بالا ببرد.

* بهترین و شیک ترین عطر را انتخاب کنید بدون هزینه زیاد.

چگونه رایحه مناسب را انتخاب کنیم؟

انتخاب یک رایحه مناسب همیشه آسان نبوده (مخصوصا وقتی شما خیلی به فرد مورد نظر نزدیک نیستید). به هر حال چند روش در مقابل شما وجود دارد.

1- به ویژگی ها و علایق فرد مورد نظر فکر کنید.

2- به پیامی که با دادن هدیه قصد انتقال به فرد مورد نظر را دارید فکر کنید.

3- به نقش عطر در زندگی او توجه کنید. چون شما می خواهید با هدیه این عطر به او رضایت او را جلب کنید و باعث خوشحالی او شوید تا تصویری خوب از شما در او باقی بماند.

4- در انتخاب خود عجله نکنید. بیشتر اوقات تصمیم ازاستشمام اولین عطر نمی تواند کامل باشد و همه ی انتظارات شما را پوشش دهد . کمی صبر کنید و منتظر نت های بعدی و نت اصلی عطر باشید .

عطر های شیک برای افراد شیک

زمانی ما در حال طراحی تصویری از عطر دلخواه خود هستیم و ویژگی های متفاوت آن را برای انتخاب عطری مناسب به عنوان راهنما در نظر می گیریم ولی حالا زمان آن رسیده تا با حساسیت بیشتری انتخاب خود را انجام دهیم. ویژگی های فراموش نشدنی، شیک و تاثیر گذار از مواردی هستند که هر عطری باید داشته باشد.

در موارد این چنینی کافیست تا عطری با رایحه دسته ی شکوفه ها انتخاب کنید، رایحه ای که حس خوب، احساسات و تجربه ای دلپذیر را در طرف مقابل ایجاد کند. باید عطری را انتخاب کنید که حقیقتا نمونه ای از هنر و بی همتا باشد و برای فردی حرفه ای فراهم شده باشد. شما دیگر می دانید که ما می خواهیم به کجا برویم، درسته؟

عطرهای ظریف برای ایجاد اشتیاق در بین مردم عادی طراحی نشده اند. اصل طراحی این عطرها متفاوت است. با ذوق و سلیقه زیادی طراحی شده اند، ساخته ی دست و فقط با استفاده از رایحه های بسیار با کیفیت و روغن هایی از سر تا سر جهان.

بطری های این عطرها هر کدام یک شاهکار به تمام معناست. کار طراحی این عطرها توسط بهترین طراحان عطر جهان در صنعت عطر انجام می شود و این همه ماجرا نیست. نه تنها رایحه و بوی این عطر ها خاص و کامل هستند بلکه در بطری هایی بسیار خاص و خوش دست طراحی می شوند که خود یک اثر هنری است. هنوز هم برایتان سوال است که چرا فرد مورد نظرتان باید از همچین اثر هنری خوشش بیاید؟

پیشنهادات ما را ببینید:

Amouage Interlude Woman

ما این عطر را برای یک بانوی مدرن که طرفدار آرامش و تعادل در همه چیز است پیشنهاد می کنیم.

او از طرح آبی رنگ و زیبای بطری، با طرح گنبدی شکل طلایی آن و کلاهک کریستالی آبی روی آن شگفت زده خواهد شد. طراحی عجیب بطری آن خود نشان دهنده ی رایحه بی نظیر و خاص آن می باشد.

 

Armani Prive Eclat de Jasmin

اگر دنبال یک عطر زنانه / مردانه (unisex) هستید، برند آرمانی را به شما پیشنهاد می کنیم.

این عطر به خاطر نت های یاسمین و رز موجود در آن به عنوان سمبل طبیعی از عشق شناخته می شود. همچنین این عطر ویژگی های خود را سریع بروز می دهد، جذابیت و شکوه این عطر باعث شده تا با افشانی کوچک حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

 

Armani Prive Figuer Eden

این عطر به گونه ای یک خلاقیت به حساب می آید. افراد هنری، کسانی که می خواهند با تخیل خود برقصند. این عطر باعث می شود تا دری از درهای بهشت به روی شما باز شود و رایحه ای شگفت انگیز را به شما تقدیم کند.

 

Amouage Honour Man

همه عطر AMOUAGE HONOUR MAN  را تحسین می کنند. نه تنها ذهن مردان بلکه قلب زنان را نیز فتح کرده است. در یک بسته بندی سفید شیشه ای به همراه عناصر طلایی و کلاهک در یک دسته بندی عطر های گرم و تند با ماندگاری بالا قرار دارد.

 

Amouage Epic Man

وقتی صحبت از عطرهای شیک به میان می آید نمی توان ازعطر شرقی AMOUAGE  EPIC حرف نزنیم.

بیشتر اوقات به دلیل ترکیبات عطری با کیفیتی مثل فلفل، هل، زیره، چوب صندل و نعنا هندی به عنوان معجزه شناخته می شود. رایحه شرقی موجود در این عطر به محض استشمام درب بطری شما را شگفت زده خواهد کرد. طراحی سبز رنگ به همراه عناصر طلایی، تم شرقی، برون گرا و زیبایی کلاسیک از ویژگی های این عطر هستند.

 

برچسب: